Intr-un context social si antreprenorial marcat de numeroase si neasteptate modificari legislative, procesele de salarizare si administrare a personalului sunt vulnerabilizate. Deoarece intelegem atat acest aspect, cat si necesitatea fiecarei companii de a castiga timp si resurse, recomandam externalizarea!
Cu o experienta bogata in administrare de personal, salarizare si cunostinte legislative extinse, acoperim o gama larga de servicii de resurse umane si contribuim la eficientizarea procesului de salarizare. Oferim solutii integrate menite sa intermedieze cu succes si sa inlesneasca relatia pe care compania ta o cladeste cu angajatii si autoritatile:
• Verificare date primare;
• Calcul salarial, bonus, concedii;
• Inregistrare absente, invoiri, concedii, retineri, avansuri, popriri, modificari salariale;
• Elaborare stat salarial si generare fluturasi de salariu;
• Efectuare calcul pentru indemnizatia aferenta concediilor medicale sau de creştere/ingrijire a copilului;
• Completarea si depunerea Declaratiei D112 privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, a impozitului pe venit si a evidenţei nominala a persoanelor asigurate;
• Completarea formularelor pentru Directia Regionala de Statistica;
Acestea sunt DOAR CATEVA dintre actiunile pe care le intreprindem in activitatea noastra de administrare a personalului si salarizarii. Activitatea specialistilor de HR&Payroll din echipa AB TAX este una complexa, ce are in vedere indeplinirea tuturor task-urilor specifice, de la intocmirea documentelor de salarizare si a declaratiilor pentru autoritati, pana la depunerea Revisal-ului si intocmirea contractelor, actelor aditionale sau chiar generarea adeverintelor necesare angajatilor.
Daca alegi sa primesti rapoarte, castigi timp! Si, mai mult decat atat, te poti concentra pe tot ceea ce inseamna dezvoltare.