- Întocmirea și certificarea bilanțului contabil
- Evidență contabilă completă
- Înființare firme/PFA/ONG/II
- Consultanță financiar-contabilă
- Consultanță juridică
- Consultanță pentru departamente de contabilitate primară
- Consultanță pentru start-up-uri
- Consultanță și Analiză Financiară
- Închiderea lucrărilor financiar-contabile
- Refacerea evidențelor contabile
- Salarizare și administrare personal
- Servicii ONRC (Oficiul Național al Registrului Comerțului)

Ne ocupăm pentru tine de finalizarea și raportarea corectă a exercițiului financiar
Închiderea lucrărilor financiar-contabile
Închiderea lucrărilor financiar-contabile este un proces esențial pentru încheierea corectă a exercițiului financiar și raportarea situațiilor financiare. Aceasta include reconcilierea conturilor, ajustarea veniturilor și cheltuielilor, calculul impozitului pe profit și întocmirea situațiilor financiare finale. La AB TAX, ne asigurăm că fiecare detaliu este verificat cu rigurozitate, astfel încât raportarea financiară să fie corectă, completă și conformă cu legislația în vigoare.
AB TAX ÎȚI GARANTEAZĂ

De ce să alegi AB TAX?
- Precizie și rigoare
- Conformitate totală
- Consultanță strategică
Echipa noastră verifică fiecare detaliu financiar, asigurându-se că toate conturile sunt reconciliate corect și complet. Suntem la curent cu toate schimbările legislative, astfel încât să îți oferim raportări corecte și conforme. Îți explicăm implicațiile financiare ale închiderii exercițiului financiar, oferindu-ți recomandări pentru anul următor.
Beneficiile și avantajele colaborării cu AB TAX
Ai certitudinea că toate documentele financiare sunt corecte, complete și conforme.
Situațiile financiare reflectă fidel realitatea economică a afacerii tale.
Îți oferim analize detaliate și recomandări pentru optimizarea fiscală a anului următor.